Registreren FAQ Gebruikerslijst Zoeken vlinderhondjes

vlinderhondjes » gedrag en opvoeding » Vlinderhondje blijft onzindelijk
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Vlinderhondje blijft onzindelijk
BerichtGeplaatst: 16-11-2008 10:28:39 Reageren met citaat
Lola
 
Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 3
Woonplaats: België


Hallo,
Ik zit met een zeer vervelend probleem.
Ik ben opgegroeid met honden en heb ook nu drie hondjes. Maar het probleem dat ik ondervind met mijn vlinderhondje, heb ik nog nooit gehad. Hij blijft binnen plassen!
Het is een gecastreerde reu van bijna drie jaar oud. Ik heb hem van mijn ex-echtgenoot gekregen toen hij ongeveer vier maanden oud was. Hij kwam uit een kennel.
Het hondje luistert prima en is heel sociaal. Ik heb zelfs geen leiband nodig om met hem te wandelen.
Ik heb hem net dezelfde zindelijkheidstraining gegeven als mijn andere honden (heb vier honden gehad sinds ik alleen woon), maar toch vind ik af en toe een plasje binnen.
's Nachts slapen de honden in een bench, maar zelfs daar plast hij als ik hem niet snel genoeg uitlaat. In de bench jankt hij wel eerst als hij moet plassen, maar als hij los rondloopt, verwittigt hij me niet.
Weet iemand raad hiermee? Kan het een medische oorzaak hebben? Mijn dierenarts dacht dat castratie uitkomst zou bieden. Hij is gecastreerd toen hij ongeveer een jaar oud was, maar hij plast dus nog steeds binnen.

Mvg,
Lola
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
BerichtGeplaatst: 20-11-2008 12:23:24 Reageren met citaat
tequiero*-..pequeno
Site Admin
 
Geregistreerd op: 12 Aug 2008
Berichten: 65


Het zou kunnen dat het een medische reden heeft ( dat hij zijn plas niet kan houden ) maar dan zou hij dat in de bench ook niet kunnen
dus ik denk niet dat het daar aan ligt
ik heb dat ook aan de hand gehad met mijn 2 de vlindertje en hij deed dat omdat hij niet genoeg aandacht krijgt en dan van kwaadheid deed hij binnen
mss dat het daar aan ligt
ik zou goed opletten en als hij binne doet straffen en buiten zetten daar moet je plasje doen zeggen
en dan naar binnen gaan ( als hij gaat kretsen laten doen en als het stil is terug binnen laten ...)

ik hoop dat je hier wat aan hebt

_________________
..-*xxxxxx*-..

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
BerichtGeplaatst: 15-03-2009 19:59:07 Reageren met citaat
Maus
 
Geregistreerd op: 15 Mrt 2009
Berichten: 3
Woonplaats: limburg


hoi Lola
Heb drie chihuahuas en één vlinder het is hier soms een pies paradijs,mijn dierenarts beweert dat het te maken heeft , met elkaar de loef afsteken omdat het een roedel is,nu hoop ik dat er ooit een einde aan komt of ik een oplossing krijg, ik heb ze zelfs al een baby body aangedaan zo dat ze de nattigheid zouden voelen, ook slapen ze in een bench
Ik ken iemand die haar hondjes uit puur elende ,een broekje aan doet voor binnen, gedaan met tegen de kast of in de mand te plassen ,ik zelf moet daar nog eens diep over na denken broek uit naar buiten broek aan terug naar binnen ??????
grz MAUS

_________________
Hoi ik ben vera en ben baasje van één vlinderhond sterre en drie chihuahuas één border collie en één poedel.drie poezen acht tamme ratten.
grz sterre,speedy,angie,luna,pepsi,gipsy en vera
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Vlinderhondje blijft onzindelijk
  vlinderhondjes » gedrag en opvoeding
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Tijden zijn in GMT + 1 uur  
Pagina 1 van 1  

  
  
 Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren  



Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © phpBB Group
phpBB Style by Vjacheslav Trushkin.
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum