Registreren FAQ Gebruikerslijst Zoeken vlinderhondjes

vlinderhondjes » gezondheid » niet willen eten
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
niet willen eten
BerichtGeplaatst: 10-09-2008 08:57:11 Reageren met citaat
Samantha
 
Geregistreerd op: 10 Sep 2008
Berichten: 2


hallow,
ik heb angelke nu 4 daagjes en ze is erg koppig met eten.
ze weegt nu ongeveer 800 gram dus nog geen kilo.
ik heb haar de brokjes proberen te geven wat ik mee heb gekregen toen ik angelke ging halen. kleine puppy brokjes van prince.
dit eet ze absoluut niet, ik weet dat ze 4 tot 5 keer per dag moet eten en ze eet nog geen eetlepel per dag.
ik ben speciaal voer gaan halen om dat erdoor heen te mengen maar ook dat eet ze niet .
nu heb ik brokjes met afgekookt water gemengt en dit eet ze een beetje.
wel wil ze katten brokjes eten waarvan ik weet dat het heel slecht is voor een hond. dus dat geef ik haar dan ook niet.
heeft iemand misschien een idee waarmee ik haar aan het eten krijg??

Groetjes samantha
Profiel bekijken Stuur privébericht
BerichtGeplaatst: 10-09-2008 18:47:25 Reageren met citaat
natalie
 
Geregistreerd op: 13 Aug 2008
Berichten: 28
Woonplaats: alkmaar


hoi samantha

wat lastig he als je pup niet wil eten. Mijn eigen ervaring en wat ik ook wel van andere papillon bezitters hoor zijn het slechte eters. Nu zeg je al dat je haar nog maar 4 dagen heb, ze is van haar moeder weggehaald en in een andere omgeving waar ze nog niets en niemand kent terecht gekomen en moet nu nog even wennen. het komt vrij vaak voor dat ze dan even stoppen of minder willen eten als ze helemaal gewend is komt dat vanzelf wel weer. als ik jou was zou ik even stoppen met haar zo te verwennen , tja het klinkt mischien lullig en zo is het niet bedoelt maar als je nu al begint met steeds van voer en zo te veranderen als ze weigert te eten wil ze straks helemaal niks meer eten en neem maar avn mij aan (spreek nu uit ervaring van een hond die ook niks wilde eten) dan heb je straks een schuur vol met voer staan waar overal een paar happen uit zijn en de rest kan je dan weg gooien. wat wij ook altijd doen met honden die niet willen eten is ze een bepaalde tijd geven om te eten bv 10 min en als het dan niet op is halen we het gewoon weg. dan bied je het bv een 1.5 uur later weer aan maar niet wanneer ze er om vragen. ze moet nu al leren dat jij bepaald wanneer er gegeten wordt en niet zij. anders eet ze straks alleen wanneer het haar uitkomt en dat is natuurlijk niet de bedoeling. ik zou er nu nog niet teveel aandacht aan schenken als ze straks honger krijgt gaat ze vanzelf wel eten.
veel succes met haar Exclamation

_________________

Een droom is maar een droom, een mens is maar een mens die vrij is om te dromen, te dromen van een wens.
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
BerichtGeplaatst: 23-09-2008 18:33:38 Reageren met citaat
tequiero*-..pequeno
Site Admin
 
Geregistreerd op: 12 Aug 2008
Berichten: 65


ik had vroeger hetzelfde aan de hand met pequeno en het is niet waar als een pupje honger heeft gaat eten mss in sommige gevallen maar peaueno was niet ziek en wou tch nniet eten hij moest bijna aan een infuus liggen wij hebben het hem geleerd met stukjes kaas tussen de brokjes te doen niet teveel natuurlijk maar een paar stukjes kan helpen

ik hoop daty je er wat aan hebt

_________________
..-*xxxxxx*-..

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
BerichtGeplaatst: 26-09-2008 18:14:25 Reageren met citaat
natalie
 
Geregistreerd op: 13 Aug 2008
Berichten: 28
Woonplaats: alkmaar


ik heb er idd ook 1 gehad die niet wilde eten, maar in de meeste gevallen gaan ze wel vanzelf eten. ik zou het tenminste eerst zo gewoon proberen en als het natuurlijk echt niet wil kan je verder gaan met allerlij lekkere dingen.

_________________

Een droom is maar een droom, een mens is maar een mens die vrij is om te dromen, te dromen van een wens.
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
niet willen eten
  vlinderhondjes » gezondheid
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Tijden zijn in GMT + 1 uur  
Pagina 1 van 1  

  
  
 Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren  



Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © phpBB Group
phpBB Style by Vjacheslav Trushkin.
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum